Hola hola ^^

hari ni aku nak memperkenalkan new items kat Himegurumi SHOP, iaitu Crochet rose brooch ..

brooch ni boleh dipakai dengan tudung atau shawl,, sure anda akan bertambah-tambah comel nanti ^^
 macam-macam warna yang ada 





kalau berminat refer gambar kat atas ni dan  komen no brooch yang anda  berminat  kat sini atau PM kat page Himegurumi SHOP..

takde warna peberet anda kat atas? jangan risau bole pm warna apa yang anda kehendaki ^^
aku juga menerima tempahan pukal..nanti harga kita bole runding2 lagi ^^

kalau ada apa2 soalan, jangan malu dan segan sila pm atashi kat page Himegurumi SHOP yer ^^

2 Comments

  1. datang follow sini, follow saya juga kalau sudi :)

    http://mylifeisalwayssimple.blogspot.com/2013/02/readers-dua-hari-lepas-aku-teman-kawan.html

    ReplyDelete
  2. Wow memang minat dengan crochet ye...saya suka felt craft..

    Join Mini GA saya!today last day.

    http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2013/03/mini-ga-suka-suka-lestari.html

    ReplyDelete